poniedziałek, 11 kwietnia 2011

łatwiejsza nauka angielskiego

Niedawno trafiłem na dość ciekawy serwis (w trakcie rozwoju), który umożliwia naukę angielskiego poprzez czytanie artykułów z popularnych źródeł.

Autorzy opisują go tak:

Lingapp to nowatorska aplikacja dzięki której w ciekawy sposób można się uczyć angielskiego. Dostarczając najświeższe, anglojęzyczne newsy ze świata, tłumaczymy niezrozumiałe słówka, umożliwiamy budowanie własnego słownika, a poprzez testy zapewniamy ich efektywną naukę.


Próbowałem i działa bardzo fajnie. Na pewno przyda się jako uzupełnienie nauki. Niestety trochę języka trzeba już znać, więc dla całkowitych nowicjuszy raczej będzie trudniejsze. Aczkolwiek nie ma rzeczy niemożliwych:)

2 komentarze:

  1. zapomniałem dodać - kilka dni temu dostałem od nich ankietę z prośbą o sugestie zmian. Pytali w niej o inne języki. Pewnie nie tylko ja napisałem o hiszpańskim, niemieckim czy rosyjskim.
    Ponieważ aplikacja sprawia wrażenie stosunkowo prostej, to pewnie możemy się niedługo spodziewać nowych wersji.

    Wypełnijcie też Wy ankietę:
    https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dFhQOGd1WlNYc1JXMkJUc0dnV25fdlE6MQ&ifq

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nauka języka angielskiego nie musi być ciężka jeżeli podejdziemy do tego w odpowiedni sposób. Ja sobie chwalę wszelkie materiały dydaktyczne z księgarni językowej https://www.jezykiobce.pl/ która jak dla mnie ma naprawdę bardzo duży wybór podręczników i kursów.

    OdpowiedzUsuń