wtorek, 17 lipca 2012

Blog Forum Gdańsk z blogerami (i blogerkami) językowymi

W tym roku władze Gdańska i organizatorzy Blog Forum Gdańsk oddały władzę ludowi i pozwoliły wybrać nam tematy, które chcielibyśmy poruszyć.

Może to być pewnie mała grupa robocza, duże wystąpienie lub mniej oficjalne spotkanie się we własnym gronie. Tak czy inaczej z miłą chęcią spotkałbym się choćby z częścią z Was, a rewelacją by było, gdyby organizatorzy ściągnęli do kraju osoby te trochę bardziej oddalone (oczywiście mam na myśli kilometry) od polskich blogerów (choćby Davida, Agnieszkę czy Ev).


Ja będę chciał się tam wybrać - fajnie, gdybyście i Wy się zgłosili i wspólnie byśmy się spotkali w Gdańsku. 


1 komentarz:

  1. A możesz stworzyć jakąś listę takich blogerów? Powiem Ci, że ciężko znaleźć jakiś fajny i konkretny blog, który będzie świetnie opisywał języki obce lub ich uczył. Może być tak, że to ja po prostu źle szukam. Temat w sumie mocno mnie zainteresował, bo mam w planach od wiosny 2020 rozpocząć jakiś kurs językowy w szkole https://lincoln.edu.pl/

    OdpowiedzUsuń